.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در مازندران :
نمایندگان مازندران با رای های کشاورز پینه بسته راهی بهارستان شدند، اما اقبالی برای عضویت در کمیسیون کشاورزی نداشتند !
تنها یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی عضویت یافته که برازنده استانی که شناسنامه آن کشاورزی بوده، نیست.
نمایندگان مازندران با رای های کشاورز پینه بسته راهی بهارستان شدند، اما اقبالی برای عضویت در کمیسیون کشاورزی نداشتند !


شمال نیوز : امام جمعه ساری از مسئولان خواست تا از ارائه آمارهای بی اساس در عملکردهایشان خودداری کنند. آیت الله نورالله طبرسی امروز در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: متاسفانه برخی آمارهایی که از سوی مسئولان استان و کشور عنوان می شود کمتر به واقعیت نزدیک بوده که این امر، زمینه بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولان را فراهم می کند.
 
وی اظهار داشت: به عنوان نمونه آمارهایی مبنی بر ورود 12 تا 15 میلیون گردشگر به مازندران از سوی متولیان این حوزه در استان مازندران ارائه شده که کاملا با واقعیت رابطه ای معکوس داشته و برای جامعه بسیار زیان آور است.
 
طبرسی با اشاره به اینکه مدیران باید خدمت بی منت را در خود تقویت کنند، تصریح کرد: ارائه آمارهای غیرواقعی بدان معنا بوده که کشور یا استان گل و بلبل بوده و عاری از هر مشکلی است.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تبریک هفته جهادکشاورزی به تلاشگران این عرصه یادآور شد: مصداق واقعی تولید ملی و منویات سال رهبری را باید در تولید ارگانیک محصولات کشاورزان مازندران جستجو کرد.
 
طبرسی با بیان اینکه تولیدکننده و مسئول اصلی محصولات کشاورزی وزارت جهادکشاورزی است، افزود: متاسفانه وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام به قیمت گذاری بی ضابطه محصولات می کنند که ضرر بسیاری بر پیکره استانهای کشاورزی کشور وارد آورده است.
 
وی با اشاره به آغاز فعالیت نمایندگان مجلس نهم شورای اسلامی از عدم اقبال نمایندگان مازندرانی برای عضویت در کمیسیون کشاورزی مجلس انتقاد کرد و گفت: تنها یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی عضویت یافته که برازنده استانی که شناسنامه آن کشاورزی بوده، نیست.
 
خطیب جمعه ساری با بیان اینکه نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با رای های کشاورز پینه بسته راهی بهارستان شدند، افزود: این اشتباه نمایندگان استان در ابتدای فعالیت آنان پذیرفته نیست و باید در صدد جبران آن برآیند.
 
طبرسی در ادامه به دیدار اخیر نمایندگان مجلس نهم شورای اسلامی با رهبری اشاره کرد و گفت: تمامی نمایندگان باید سخنان معظم له را فصل الخطاب اقدامات چهارساله قانونگذاری خود قلمداد کنند.
 
امام جمعه ساری با بیان اینکه نمایندگان باید به فعالیت اساسی خود که همان قانونگذاری است، مشغول شوند، افزود: این افراد باید کاری کنند که مجلس نهم الگوی همه مجلس های پس از انقلاب شود و دور از مسائل و زدوبندهای سیاسی، دولت را در انجام فعالیت اجرایی کشور یاری رسان باشد.
 
طبرسی با تسلیت سالروز شهادت شهیدان هرندی، فلاحی، نیک نژاد و بخارایی از شهدای سال 44 میدان بهارستان، شهادت امام موسی کاظم را به مومنان تسلیت گفت.
 
وی با تبریک عید مبعث به نمازگراران، اظهار داشت: مازنیهای علوی تبار باید جشن های عید مبعث پیامبر گرامی اسلام را با شکوه خاصی برگزار کنند./ مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 خرداد 1391
میدونی کشاورز کجاش پینه داره ؟!! دستش ،پیراهنش؟! هردو،هیچکدام
نا شناس 27 خرداد 1391
این یک نفر هم به اجبار وارد این کمیسیون شد اولویت ایشان دو کمیسیو ن دیگر بود
بیننده 27 خرداد 1391
این آقایان هرموقع در سال فقط دو روز رفتن در کنار کشاورز تا غروب توی آفتاب و باران کار کردند و عرق ریختند اون موقع می فهمند کشاورزی یعنی چه!!! نه اینکه پشت تریبون داد بزنند و مردم بگویند که اینها حامی کشاورز هستند!!!!
نا شناس 27 خرداد 1391
وقتي حرفشون برشي نداره رفتن يا نرفتنشون توفيري نميكنه.نياز آذري هم كه به اجبار رفت
نا شناس 28 خرداد 1391
ای جان برار هرکی شه یک کیلو کم فکر دره .یادبیار خواسته رای بهیرن اتا مجلس ختم ره جا نهشتنه اسا خداجه خوانه همه اونا که وشون نه انتخاب هاکردنه بمیرن .چون فکر کانه وشون واستی دردسرنه
نا شناس 31 خرداد 1391
حاج اقا سلام ،نماینده ای که با دروغ مدک دکتری وارد مجلس می شود و با حمایت بعضی از مسئولان استانی از جمله فرماندار بهشهر به فکر کشاورز دست پینه بسته است که ولا اینه فقط در حرف ارزشی هستند در عمل ارزی هستند. خدا پدرت را بیامرزد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.